beahledin

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Beah - 8 november 2010 10:11

Nu har skolan börjat igen och man sitter i biblan och väntar på jessica :)

sen kl 12 har man spanska :p

nu ska vi se fredag den 29 okt va vi o hade kul i en stuga med folk ;) as nice!

sen på lördagen åkte man o bada :p

efter det sen åt man kebabtallrik  på källarn. (y)

sen på söndagen åkte man till sundsvall och hälsade på teds syrra som fyllde år på torsdagen ;) hade trevligt åt lasagne och sen tårta , muuuums :)

sen sov vi hos ted typ hela veckan, vi for ut lite då och då , men kollade på film mest.

sen på fredagen åkte man till själevad och hade oxå kul med folk ;)

o på lördagen for man in t stan o åt på kebabcity sen va man  med sanna lite och sen for vi hem till mig , vi kollade på film och baka chokladbollar sen på söndagen gjorde vi inget speciellt , ba va me varann :)

o då senare innan ted for fick mamma för sig att baka kladdkaka :D muuums ;)

aja, prov i kemi på ons , o matte prov på fre , palla inte men det kommer nog funka iaf så kommer plugga ganska mycket i veckan :P

nu måste jag börja spara pengar till min tatuering ;D


fiifan vad jag saknar mitt hår!

 

Ovido - Quiz & Flashcards