beahledin

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

18 augusti 2010

Av Beah - 18 augusti 2010 21:00

chacha , idag är det två månader för mig och min Ted:)

var på stan och fick rosor sen gick vi och åt mat :)

 aja tidsfördrift nu va ;)




Detta har jag gjort 2010


[/] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har varit i ett annat land än Sverige
[x] du har hoppat från 10'an
[x] du har varit ledsen
[x] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] du har blivit kär
[x] du har känt dig sviken
[x] du har känt som att ingen har sett dig
[x] du har suttit vid datorn mer än du brukar
[x] du har rapat
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har känt som om någon tagit dig för givet
[x] du har varit i slagsmål
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med nån du tycker om
[ ] du har strulat med en främling
[x] du har strulat med en av samma kön
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] du har lekt för mycket med bilddagboken/facebook
[x] du har slagit någon 
[x] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus -
[x] du har däckat
[x] du har kräkts -
[ ] du har knarkat
[x] du har druckit alkohol
[x] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har raggat på främlingar
[ ] du har kysst en främling
[x] du har rökt
[x] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus
[x] du har åkt bil med fyllon
[x] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har duschat med någon 
[x] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa
[x] du har varit på sjukhus/akuten

 
 
Ingen bild

Din värst mardröm

22 augusti 2010 15:28

Jag har en jävlig svarar fråga och hoppas du svarar på den i din blogg eller min. Iaf varför ogillar du min killes relationstatus i Face när du ändå har kille? Lite onödigt eller hur ?
Tror inte du behöver säga det till honom heller att jag skrev till dig för han är medveten om det lilla du

Beah

23 augusti 2010 18:06

ja du lilla vännen, jag tycker inte du ska bry dig så mkt. o plus är du inte min värst mardröm för du vet väl att det heter värsta ?
ja får tycka va ja vill , end of discussion

 
Ingen bild

Din värsta mardröm

25 augusti 2010 15:09

Nej nej jag är inte din lilla vän någonstans och jo jag har faktisk all rätt att bry mig eftersom du kommer från ingenstans och ogillar MIN relation med MIN kille och ditt "ex" då men lyssna det har gått mer än ett år snälla get over it! Och börja bry dig om din egen relation med din kille. Vad tycker eller tror han när han vet att du fortfarande gillar min kille?
No, it's just beginning of the discussion!
Bäst att du svarar

Beah

27 augusti 2010 08:39

hahaha har du problem eller
jag är kompis med mauri o det verkar vara ditt problem och tror du inte jag bryr mig om min kille eller, för det gör jag och har inga som helst känslor kvar för mauri så du tror helt fel. jag behöver inte svara tror du jag är rädd för dig eller? nej

 
Ingen bild

!

29 augusti 2010 17:13

Ja okej men om du är bara kompis med honom är det inte meningen att du ska stötta honom med hans nya relation än att ogilla det. Ja precis och varför ska du vara rädd för mig jag vill bara att du backar långt från honom.
Tack och hej din lilla fjortis kom över den perioden de dags!

Beah

29 augusti 2010 18:48

haha dra åt helvete din fula tönt :)

 
Ingen bild

!

30 augusti 2010 13:06

Visste att du inte skulle ha något bättre svar till det jag skrev. Och du kan ta och dra åt helvete själv din jävla fjortis! usch hoppas jag ser dig när du kommer till stockholm så att jag kan spotta på din fula ansikte

Beah

7 september 2010 18:33

HAHAH MEN HERRE GUD SKAFFA ETT LIV OCH EN JÄVLA UTBILDNING!

 
Ingen bild

.

7 september 2010 18:48

jag har ett liv och är jävligt nöjd med det och sluta vara så kaxig , och vart fan kom utbildning ifrån egentligen? DE var inte jag som gick i IV , tänk innan du pratar
Aja skiter i dig nu

Beah

8 september 2010 09:56

hahahah du kan fan inte ens svensk grammatik , jävla slödder åk tillbaks där du kom ifrån

 
Ingen bild

l

9 september 2010 22:15

OCH jag kanske har grammatik fel du säger bara det för att kunna byta ut ämnet eftersom den lilla fjortisen har inget bättre som svar. De fan synd om dig

Beah

13 september 2010 14:36

det är dig det är synd om , shit vadå bli sur över ingenting? get a life

 
Ingen bild

k

13 september 2010 23:25

sluta provocera mig då idiot, aja orkar inte med dig hejdå

Beah

14 september 2010 13:28

ursäkta mig? vem fan var det som började skriva med mig för första gången da?
tänk dig för innan du skriver fan, hej då på dig själv o skaffa ett liv för en gångs skull :)

 
Ingen bild

l

14 september 2010 22:51

Asso slutta tigga stryk okej ! Jag är väl medveten om att det var jag som skrev lilla du eftersom du la dig i vårt förhållande och jag har ett bra liv med honom som jag är mer än nöjd med okej förstå och ja skaffa dig ett eget liv vet jag. Det är du behöva !

Beah

15 september 2010 13:09

men lilla du , du borde gå till en psykolog och så borde du gå i skolan.
jag har inte lagt mig i nånting. och tack du, jag har redan ett liv :) vilket du inte har :)

 
Ingen bild

l

15 september 2010 22:26

JO JAG HAR ETT BÄTTRE LIV ÄN VAD DU HAR SOM DU ÖNSKA VAR DIN OKEJ GE DIG FÖR I HELVETE

Beah

16 september 2010 14:46

tror du jag vill ha ditt horiga liv eller hahaha herre gud

 
Ingen bild

l

16 september 2010 19:40

URSÄKTA MIG DET ÄR FAN MED INTE JAG SOM GÅR RUNT OCH LIGGER MED KILLAR FAST ÄN JAG HAR KILLE, DE ÄR INTE JAG SOM TROR ATT HA SEX MED FLERA KILLAR FÅR MIG ATT GLÖMMA EN KILLE. KOLLA DIG SJÄLV INNAN DU BÖRJAR BEDÖMA. du verkar jävligt kaxig bakom skärmen din lilla fjorits, vi får se om du är lika kaxig i verkligheten din slampa

Beah

17 september 2010 09:24

men seriöst slampa kan du själv vara , idiot .
har du ens bevis på nånting eller? nej dåså håll käften , när du inte ens vet nåt. bye och fuck you. get a life

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beah - 8 maj 2014 19:04


Jag har flyttat bloggen till Nattstad nu. Fortsätt att följ min blog där :   http://nattstad.se/beahledin     ...

Av Beah - 6 maj 2014 18:50

Idag har varit en bra och rolig dag. Först blir vi intervjuad av ÖA om våran utställning och sedan for jag , Sanna och Jessica iväg och fotades i studio. Det var super kul :) Bilder kommer senare :) Sedan åt vi kycklingtallrik på kebab torget o...

Av Beah - 4 maj 2014 22:32

Igår hade vi vårat vernissage på museet och det kom faktiskt riktigt mycket folk. :) Gick och skulle köpa lunch på stan och stannade förbi H&M där jag såg att dom hade baby lips , så jag köpte mig en sån ;) Sen så blev det lite krångligt när jag s...

Av Beah - 30 april 2014 23:22


Hejsan ! Idag har jag haft samhällsprov och det gick åt helvete. Sen skippade jag lunchen och for iväg och handlade till vernissaget med min grupp som har hand om tilltugg till vernissaget vi har på museet på lördag. Sedan for jag hem och åt ma...

Av Beah - 29 april 2014 18:22

Har fått hem min klänning och cosmetic organizer från Nelly.com idag. Och klänningen passar utmärkt :) Sen har jag även köpt två linnen på Gina Tricot , supersnygga ;) Perfekt då det snart är sommar :) Klänningen heter Flare Dress av John Zac...

Ovido - Quiz & Flashcards