beahledin

Alla inlägg under maj 2010

Av Beah - 5 maj 2010 20:46

chacha, idag har ja varit me jessica typ hela dagen, igår oxå (y)

asso finns inge mer o säga direkt om dagen.

fredag blir nujs !


men jag orkar inte med allting mer...

det är för mkt som händer nu...

först går Betty bort..

sen hittar man sammanlagt 6 döda foster i växthuset.

o sen är man osäker på om man får sommarjobbet

och ifall man hinner träffa min syster när hon kommer hit t sverige.

hon kommer nästa vecka och är i sverige till 29 juni tror jag.

om jag har sommarjobb första perioden hinner ja inte träffa henne,

om hon inte kommer upp hit förstås.

sen äre ju de där me gymnasie då va.

jag trivs som fan på Nola.

Men ändå osäker på om ja ska ändra min ansökan till mikael elias teoretiska gymnasium.

det är rätt chill där asso, men har ju alla mina vänner på nola o vet inte riktigt hur ja ska göra, ja har ju fram till den 15 att bestämma mig..

kan vara drf jag är så stressad på dagarna nu för tiden.

både för de händer så mkt o för ja inte vet om ja ska ändra i min ansökan .


aja måste ba lägga ut några vääldigt fina *host host host* bilder.


hare bra alla ciao ;p


       

Av Beah - 3 maj 2010 20:23

helgen gick bra o va nujs, även om de inte gick som väntat.

köpte en skinnjacka i fredags, de flesta har sett den, så orkar inte ladda upp en bild på den.

hm, Betty dog i torsdags 29  april då ;/

Saknar henne som fan...blir ba ledsen när ja tänk på henne o det är jävligt tomt hemma.


aja sen hitta man 2 döda kanin foster i växthuset då man städa där igår.

myys..... - not!


idag va man på mikael elias teoretiska gymnasium och gick på en provdag.

var nice. god mat på rickard sång kock oxå, lasagne o hallonsoda t dricka ;D


imorn blire engelska då...lämna in min dumma uppsats som dödsstraff. -.-

HATAR kristoffer.

mer behövs inte säga...


hoppas alla hare bra ciao ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards